MAAJUN ANGGUN BISTARI

MAAJUN ANGGUN BISTARI
Spesifikasi:
Kandungan: 21 Biji kegunaan utk sebulan
Ramuan: Manjakani, Senduduk, Kacip Fatimah, Serapat, Inai, Habatussauda & Madu .
1. Mengurangkan keputihan 
2. Meningkatkan pengeluaran susu bdn. 
3. Menambah tenaga 
4. Melawas pembuangan 
5. Melancarkan peredaran darah 
6. Menegangkan urat yang kendur 
7. Merawat haid yg bermasalah 
8. Melambatkan monopause 
9. Membuang darah kotor 
10. Menambah keintiman 
11. Awet muda 
Semua golongan wanita yg berumur 18 thn keatas. umur 18 th ke atas telah berkawin atau belum,janda/balu jg telah monopouse memang di syorkan makan MAB.Kandungan MAB bukan sahaja utk family planning/cegah kehamilan malah dpt merawat kesihatan dalaman wanita.
UNTUK PERTANYAAN HUBUNGI PUAN LIZA 0193131443

RM 21.00



Kaedah pengambilan MAB

1. Bagi yang lepas pantang, mula makan hari ke 44 lepas bersalin

2. Bagi yang merancang sendiri, mula makan pada hari ke 3, 4 atau 5 period.

3. Bagi yang ambil pil perancang ingin bertukar ke MAB, habiskan pil tersebut dan semasa hendak ganti pil, terus ganti dengan MAB dan tak perlu lagi tunggu period.. MAB juga boleh makan bersama pil

4. Bagi yang sedang merancang menggunakan IUD, kaedahnya seperti berikut :

i) Kes yang tidak ada period, dapat MAB boleh terus makan 
ii)Kes IUD yang belum expired dan ada period, mula makan pada hari ke 3, 4 @ 5 period. Bila IUD sudah expired nanti boleh putuskan sama ada nak teruskan pakai IUD atau MAB sahaja

5. Bagi yang sedang merancang menggunakan Injection, Kaedahnya seperti berikut :-

i) Kes belum/baru expired, dapat MAB boleh terus makan pada hari ke 3,4 @ 5 
ii)Bagi yang tak period, dapat MAB boleh terus makan. Selepas expired injection, boleh putuskan utk terus sambung injection atau MAB sahaja

6. Makan 1 biji sahaja sekali sehari sama ada pagi/malam setiap hari selama 21 hari. Selepas habis, REHAT selama 7 hari dan selepas itu sambung botol ke 2 dan seterusnya.

Contohnya: Jika pil yang terakhir makan hari Sabtu, maka sambung semula botol ke 2 pada hari Sabtu minggu seterusnya. Jika makan pagi, botol ke 2 pun teruskan ambil pagi.. begitu juga jika ambil malam.

7. Bagi kes lupa makan, cara adalah seperti berikut :-

i) Lupa makan waktu malam, pagi esok ambil 1 biji sebagai ganti, jika masih juga lupa, maka malam kena ambil 2 biji sekali. 
ii) Lupa makan pagi, malamnya ambil 1 biji sebagai ganti, jika masih lupa, maka pagi esok kena ambil 2 biji sekali. 

Ibu-ibu yg menyusu bayi juga boleh mengambil MAB, MAB mampu meningkatkan pengeluaran susu bdn.

JIKA...
pengambilan sebagai Merancang keluarga, MAB hanya memberi perlindungan sehingga tempoh 24 jam, oleh itu pengambilan secara disiplin pada waktu@ jam makan yg sama setiap kali pengambilan MAB (Kurang/lebih 1 jam).

MAB mengajar kita supaya berdisiplin dengan setiap apa jua yang kita lakukan...

JIKA..
-sedang makan..MAB belum HABIS..HAID pula muncul...teruskan makan...sampai 21 bj baru la berhenti kemudian rehat 7 hari baru sambung next botol..

-MAB sudah habis ,rehat 7 hari TAPI haid belum muncul...pastikan anda tidak mengandung..baru sambung next botol...

** situasi seperti diatas kebiasaan nya berlaku dalam tempoh 6 bulan pertama pengambilan MAB dimana 3 bulan pertama proses detox,buang darah lama2 yang block pada rahim..dan 3 bulan seterusnya proses pemulihan semula cycle hormon kita...

JIKA
pengambilan MAB mengikut aturan yang di saran kan..insyaALLAH MAB salah satu kaedah family planning anda...

tindak balas..
-bergantung pada setiap individu ..cepat atau lambat...
----------------------------------------------------------------
Kesan/Khasiat MAB Selepas Tindak Balas ?
1.Badan menjadi ringan, dpt bergerak aktif.Lebih bertenaga dan mudah menyelasaikan kerja2.

2.Kulit muka menjadi cantik, licin,halus, gebu dan cerah.tiada lg jerawat atau jeragat/pigmentasi.

3.Badan menjadi kurus,kesan dr singkiran lemak,angin atau toksid brsama proses tindak bls tadi.

4.Perut menjadi kempis dan tidak mengebeh selepas singkiran toksid.

5.Hasil dr tindak balas ini jg membantu mengembalikan kelangsingan berat badan yg ideal.Amat di galakan utk ibu2 yg bersalin anak pertama.Proses kelangsingan lg cepat berlaku.

6.Memejal dan menegangkan payudara, kandungan herba dr MAB dpt membantu mengembalikan payudara idaman semua.Kepada sesetengah ada yg mengalami rasa tindak balas spt sakit/dengut2 pada payudara.

7.Bertenaga, diakui semua yg telah mencuba MAB mmg bertenaga spt dpt berjaga lebih lewat dr mlm2 sebelum mengambil MAB.Malah dapat memberi tenaga yg lebih dlam mengurus kerja2 rumah selepas penat bekerja.

8.Tidak mengantuk di siang hari walau pun kurang tidur di mlmnya.Cth: ramai ibu2 yg menyusu baby terpaksa bangun berkali-kali malamnya utk menyusu baby.
9.Kandungan MAB dapat melancarkan pengaliran susu ibu dgn banyak.Malah tiada efek kpd baby, perlu minum air yg banyak setiap hari.

10.Yang istimewanya rumusan kandungan MAB meningkatkan SEKS, malah rasa yakin dan gembira lagi sebab ia jg berfungsi sebagai family planning.Tiada rasa risau selapas bersama dan tak perlu melakukan senaman lagi selepas itu.

11.Merapat dan mengetatkan rahim - Ini di akui oleh semua yg telah mengamalkan MAB.Tak ada sesiapa pun yg x mendpt pujian dr suami selepas makan MAB.Ramai yg terpaksa tambah bajet bulanan utk membeli shampoo lebih......


Siapa Yang Boleh Makan MAB?
Semua golongan wanita yg berumur 18 thn keatas. So yg umur 18 th ke atas telah berkawin atau belum,janda/balu jg telah monopouse memang di syorkan makan MAB.Kandungan MAB bukan sahaja utk family planning/cegah kehamilan malah dpt merawat kesihatan dalaman wanita.

----------------------------------------------------------------

MAB Bantu ikhtiar untuk dapat kan zuriat.
-Biasanya individu yang mengalami masalah gangguan haid/ senggugut adalah sukar untuk mengandung.Kemungkinan besar individu ini mempunyai masalah dalaman pada sistem peranakan.kerana terdapat blocking pada peranakan seperti period / haid tidak keluar dengan habis atau megalami keputihan yang teruk..Keadaan seperti ini menghalang perjalanan benih lelaki / sperma menuju ke rahim untuk bercantum dengan benih perempuan.Dengan mengamalkan MAB yang mana berfungsi untuk mencuci rahim membuang blocking supaya perjalanan sperma menjadi lancar.Dengan itu proses kehamilan menjadi lebih lancar.

MAB melambat kan proses menopouse & mengembalikan haid bagi yang telah menopouse.
-Dengan mengamalkan MAB anda tidak akan menopouse pada usia yang terlalu awal sekitar 40 an.Biasanya hormon wanita di rangsang oleh otak dengan aktif pada usia remaja sehingga sekitar usia 30an.Di sebabkan faktor usia,stress dan tekanan hidup,otak kita menjadi kurang upaya untuk merembeskan hormon tersebut sbg keperluan badan.Jika masalah ini tidak di atasi dengan baik maka kita cepat menjadi TUA dan akhirnya mempercepatkan Menopouse.Keadaan ini akan menimbulkan kesan yang kurang baik dalam hubungan suami isteri.InsyaAllah dengan mengamalkan MAB masalah ini dapat di atasi dengan baik.
MAB Sesuai untuk wanita berumur /warga emas

- MAB bukan untuk wanita muda sahaja malahan sesuai semua peringkat umur .BAgi wanita yang berumur 50an atau warga emas ianya tidak mengalami haid,MAB dapat membantu dari segi melancarkan peredaran darah,memberi tenaga,melawaskan sistem pencernaan,menghilangkan kebas2 dan sebagainya..

JGN jadikan Usia sebagai penghalang...BIAR TUA pada ANGKA tapi MUDA pada LUARAN serta DALAMAN
dapat kan dari pengedar yang SAH..

Available Options:
No options available for this product.
Order Now?

We Accept:  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tempat pelancongan

Booking.com